Κυριακή 24 Αυγούστου 2014

ΝΤΑΒΡΗΣ: ΔΕΝ ΕΦΑΓΑ ΕΓΩ ΦΟΥΜΟ ΑΛΛΑ Η "ΥΠΕΡΒΑΣΗ"! ΠΟΤΕ ΔΕΝ ΥΠΗΡΞΑ ΜΕΛΟΣ ΑΥΤΟΥ ΤΟΥ ΚΙΝΗΜΑΤΟΣ

Ο ανεξάρτητος βουλευτής Γιώργος Νταβρής επικοικώνησε με τον εκδότη της εφημερίδας μας Μάκη Βραχιολίδη και θιγμένος από την ανάρτησή μας ΕΚΤΑΚΤΟ!!! ΕΦΑΓΕ ΦΟΥΜΟ Ο ΓΙΩΡΓΟΣ ΝΤΑΒΡΗΣ ΑΠΟ ΤΟ ΚΙΝΗΜΑ ΥΠΕΡΒΑΣΗ,  έκανε την ακόλουθη δήλωση: "Εγώ ποτέ δεν υπήρξα μέλος του κινήματος Υπέρβαση. Ο κ. Κοντός, ο δεύτερος τη τάξει μέλος του κινήματος, μού έστειλε χθες βράδυ μια αίτηση για να ενταχτώ στην ομάδα του κινήματος και εγώ έκανα δήλωση να με διαγράψουν άμεσα. Δεν έχω ενταχθεί σε καμία τέτοια ομάδα, κατά συνέπεια η ανάρτησή σας δεν ανταποκρίνεται στην πραγματικότητα"
Μ.Β. Γιατί κάνετε σε μένα τη διάψευση και δεν την κάνετε απευθείας στον επικεφαλής του κινήματος, τον κ. Κυριάκο Τόμπρα;
Γ. Νταβρής: Διότι δεν θέλω να έχω κανένα διάλογο με πολιτικά αθύρματα και με κατ' επάγγελμα λασπολόγους. 

Εμείς πάντως, είδαμε τη συγκεκριμένη ανάρτηση του κ. Νταβρή ο οποίος κάνει σαφώς λόγο για "διαγραφή του από την ομάδα". Η διαγραφή συνεπάγεται ...εγγραφή. Εάν πράγματι ο κ. Νταβρής δεν γράφτηκε ποτέ στην Υπέρβαση, θα έπρεπε να είχε χρησιμοποιήσει διαφορετική διατύπωση, ώστε να μην δημιουργούνται παρεξηγήσεις. 
Πάντως εμείς καταγράψαμε την δήλωσή του, σύμφωνα με την οποία ποτέ δεν ενεγράφη στην ΥΠΕΡΒΑΣΗ. 
Μάλιστα, από το γραφείο του κ. Νταβρή μας εστάλη η εξής δήλωση: "Μετά από συνομιλία με τον κ. Κοντό η Υπέρβαση ήθελε να εντάξει στην ομάδα τον κ. Νταβρή και αυτός τους έριξε φούμο".

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου