Κυριακή 26 Οκτωβρίου 2014

ΚΑΙ ΜΟΝΟ ΓΙΑ ΤΙΣ ΧΥΔΑΙΕΣ ΥΒΡΕΙΣ ΤΩΝ ΟΠΑΔΩΝ ΤΟΥ ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΥ, ΕΥΧΟΜΑΙ ΝΑ ΧΑΣΕΙ ΑΠΟ ΤΟΝ ΠΑΝΑΘΗΝΑΪΚΟ!

Το χυδαίο σύνθημα "που@@@@ς γιοι Παναθηναϊκοί" ακουγόταν από όλους τους οπαδούς του Ολυμπιακού μέσα στο γήπεδο! Ο διαιτητής, αν έβριζαν τον ίδιο και την μάνα του, φαντάζομαι θα διέκοπτε το ματς. 
Εγώ πάντως εύχομαι ο Ολυμπιακός να χάσει. Το ίδιο θα ευχόμουν για οποιαδήποτε ομάδα αν  οι οπαδοί της έβριζαν εν χορώ τις μάνες των ποδοσφαιριστών και των αντίπαλων φιλάθλων! Ρε αλήτες, η μάνα είναι το πιο ιερό πρόσωπο και βρίζετε τόσο χυδαία

3 σχόλια:

  1. 22 ΓΕΛΟΙΟΙ ΚΑΙ ΕΝΙΟΤΕ ΑΛΗΤΕΣ ΠΟΥ ΜΕ ΤΑ ΤΑΤΟΥΑΖ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΚΑΙ ΜΕ ΤΙΣ ΕΥΧΕΣ ΤΗΣ UEFA ΠΟΥ ΚΑΝΟΝΙΚΑ ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΕΙΧΕ ΑΠΑΓΟΡΕΥΣΕΙ ΤΑ ΤΑΤΟΥΑΖ ΣΤΟΥΣ ΑΘΛΗΤΕΣ, ΚΥΝΗΓΟΥΝ ΜΙΑ ΜΠΑΛΑ.
    ΑΛΛΟΙ ΤΟΣΟΙ ΚΑΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟΙ ΟΙ ΠΑΡΑΓΟΝΤΕΣ !

    ΧΙΛΙΑΔΕΣ ΟΙ ΑΛΗΤΕΣ ΣΤΙΣ ΚΕΡΚΙΔΕΣ .

    ΕΚΑΤΟΝΤΑΔΕΣ ΤΑ ΑΛΗΤΙΚΑ ΜΕΣΑ ΠΟΥ ΑΝΑΠΑΡΑΓΟΥΝ ΤΟΥΣ ΑΛΗΤΕΣ ΚΑΙ ΕΚΑΤΟΜΜΥΡΙΑ ΘΕΑΤΕΣ ΠΟΥ ΒΛΕΠΟΥΝ ΤΗΝ ΑΛΗΤΕΙΑ ΝΑ ΞΕΔΙΠΛΩΝΕΤΑΙ ΜΠΡΟΣΤΑ ΤΟΥΣ.

    ΕΓΩ ΔΕΝ ΠΑΙΡΝΩ ΜΕΡΟΣ ΣΤΗΝ ΑΝΑΠΑΡΑΓΩΓΗ ΤΗΣ ΗΛΙΘΙΟΤΗΤΑΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΑΛΗΤΕΙΑΣ .

    ΔΕΝ ΒΛΕΠΩ ΕΙΔΙΚΑ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΟ .

    ΒΛΕΠΩ ΓΕΝΙΚΑ ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΟ ΚΑΤΑ 95% ΛΙΓΟΤΕΡΟ ΑΠ' ΟΤΙ ΕΒΛΕΠΑ 20 ΧΡΟΝΙΑ ΠΡΙΝ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ΟΙ ΦΕΛΛΟΙ ΠΟΥ ΚΛΩΤΣΑΝΕ ΜΙΑ ΜΠΑΛΑ ΒΓΑΖΟΥΝ ΕΚΑΤΟΝΤΑΠΛΑΣΙΑ ΑΠΟ ΜΕΝΑ ΠΟΥ ΕΧΩ ΦΑΕΙ ΤΗ ΖΩΗ ΜΟΥ ΣΤΑ ΘΡΑΝΙΑ , ΕΧΩ ΜΟΡΦΩΘΕΙ, ΕΧΟΥΝ ΞΟΔΕΨΕΙ ΟΙ ΓΟΝΕΙΣ ΜΟΥ ΜΙΑ ΠΕΡΙΟΥΣΙΑ ΚΑΙ ΤΕΛΙΚΑ ΤΟ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΕΙΜΑΙ ΑΝΕΡΓΟΣ ΣΤΗΝ ΟΥΣΙΑ .

    ΑπάντησηΔιαγραφή