Δευτέρα 24 Νοεμβρίου 2014

ΑΠΟΠΕΙΡΑ ΕΜΠΡΗΣΜΟΥ ΣΤΟ ΑΛΣΟΣ ΧΟΛΑΡΓΟΥ!

Οι καλύτεροι ρεπόρτερς μας είναι οι πολίτες και στη συγκεκριμένη περίπτωση η αγaπητή Τζίνα Αρβανίτη, Αντιδήμαρχος Πaπάγου-Χολαργού. Όπως λοιπόν μας ενημερώνει, πριν λίγο έγινε απόπειρα εμπρησμού στο άλσος του Χολαργού, κοντά στην είσοδο της 25ης Μαρτίου. 

Γυναίκα αγνώστων στοιχείων προσπάθησε να βάλει φωτιά. Ευτυχώς την αντιλήφθηκαν πολίτες που έβγαλαν τα σκυλιά τους βόλτα και κλήθηκε η αστυνομία και η πυροσβεστική. Η γυναίκα διέφυγε προτού καταφθάσει ομάδα ΔΙΑΣ. Την εστία έσβησε η πυροσβεστική. 
Ας προσέξουμε όλοι!!!

3 σχόλια:

  1. Αγαπητέ κύριε Μάκη
    Είμαι ο Ν.Π. και θα ήθελα να μου απαντήσετε στο άρθρο σας περί του υποψήφιου Για Συνήγορο του πολίτη
    Ν.Π.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Μάθε να διαβάσεις πρώτα και μετά. Άκου "Συνήγορος του Πολίτη"! Με τον κηδεμόνα σου...άσχετε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Αγαπητέ κυριε Μάκη
    Ξέρω εγω τι λέω.Σε αυτόν τον Δήμο ο δημότης συνήγορο χρειάζεται όχι συμπαραστάτη.
    Αντε που με αποκαλεις και άσχετο.
    Τέλος πάντων αυτό που οφείλω να αναγνωρίσω πάντως ειναι πως μου απαντησες στο σχόλιο και δείχνεις να έχεις αλλάξει στάση και να θέλεις πολιτισμένο διάλογο όπως και εγω.
    Ν.Π.

    ΑπάντησηΔιαγραφή